10 kwietnia 2010

Nostalagiczny Gdańsk






Uwielbiam gdańsk, kiedy jest taka pogoda. Wszystko jest takie smutne i inne. I wtedy przechodzisz się brukowanymi uliczkami i patrzysz na ludzi i na to wszytsko dookoła. łatwo wtedy popać w zadumę i zastanowić się nad paroma sprawami, niekoniecznie smutnymi;]
Postanowiłam,z ę będę ubiagać sie o miejsce w polskich szafach, wiecie, zeby był jaki cel tego wszytskiego... w sumie potym całym wypadku zdalam sobie sprawę z tego, ze tak naprawdę jestem sama z nieliczną grupką znajomych, więc muszę powięcić się swojemu hobby, czyli wyszukiwaniu fajnych ciuchów i robieniu fajnych mixów. Nie wiem czy ten ubiór do was przemawia, ale nie mialam rano czasu ubrac sie w cos innego. jak każdy leniuch postanowilam pospac sobie o te kilka minut dluzej, no i zaspalam do szkoly i kiedy o 8 obudzilam sie, bo do domu wparowal moj ojciec drac sie na mnie po 7 minutach wybiaglam z domu w strone ukochanej szkoly. Jestem mistrzem zdazylam sie ubrac, umalowac i wymyc zeby. Ale nastepne foteczki beda fajniesze hjeh ;]
Ogladalam supernatural i uwazam, że Castiel jest nieprzyzwoicie seksowny. Oczywiscie mam nadzieję, że ktos to oprócz mnie ogląda ;] Jezeli nie to musicie obejrzec SUPERNATURAL zaraz po True Blood to mój ukochany serial. Castiel i ta jego poważna mina i chęć ratowania całego swiata BOSSKIE.
Ogólnie postanowilam, ze jak pojade do Szwecji na wakacje to uwiode jakiego przystojenego szweda. Mam parcie na nich od kiedy zobaczyłam A.Skarsgarda i obejrzałam film Ondskan. Oni są tacy wikingowaci hahahaha
dobra wiem, ze mnie kochacie, wiec trzymajcie kciuki, zeby chcieli mnie przyjać do VIPowskich szaf

chusta - lumpeXX
spodnie - Gildia
koszulka - H@M
kurtka - RESERVED
kalosze - AUCHAN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz