23 czerwca 2010

 
Posted by Picasa

A więc, chcę już sierpień!!!!
W sierpniu będzie się tyle działo, ze ŁO MÓJ BOŻE!!!
Samodzielny wyjazd do szwecjii wraz z Olą<3 Chciałam płynać do sztokholmu, żeby spotkać Alexandra Skarsgarda, ale niestety pewnie nie wypali, chociaż mam andzieję,że na promie będzie mnóstwo miłych szwedów płci męskiej ;] V z A zawitają do polski, niestety mama nie zgodziła się, zeby V spał u mnie ;< Ogólnie to czy wiecie że tylko tydzień dzieli mnie do ukończenia 18stki? wejście w tzw "dorosłość", wiem, że pewnie nic takiego się nie zmieni. moze poza tym, zę będę wpuszczona do klubów gdzie sprawdzają dowody, albo już na legalu będę mogła wejsc do jakiegokolwiek sklepu i kupić alkohol. Ale dalej będę mieszkać z rodzicami -_- kłocić się z nimi, chodzić do szkoły itd. Ale 2 lipca szykuje się impreza za cięzkie zarobione pieniadze -> (spuchnięte ręce, obolałe nogi i zesztywniałe plecy), wynajęłam aż 2 loze u SZKOTA. Czy wiecie, zę ten barman dalej jest mega wkurzajacy i ciagle opowiadał mi czego nie wolno robić i że musze pilnowac porządku! Co za zgred. Zapytałam się, czy za 5 dych zrobiłby striptiz, wiecie tak po znajomosci,ale on powiedział,że owszem zrobiłby, ale za 5 stów -_- Myślę, ze taki show w jego wykonaniu nie jest az tyle warty!!

Kocham 3ci sezon TRUE BLOOD. Obejrzałam dopiero 2 odcinki, ale jest tak duzo ericka, ze każda minuta to dla mnie minuta niebainskiej rozkoszy!!;]
v musi przyjechac do polski, jesli to nie wypali wyleje morze łez, aż się w końcu utopie w nim ;< Ostatnio z Gochą posżłyśmy sobie na Długą. tak wiecie wypic piwo pooglądac turystów heh i ogólnie poczuć ta atmosferę <3 G robibiła mi fociaszki, kiedy stanęli obok nas dresy, zeby poczekać, aż skończymy. na to ja krzyknełam - Nie martwcie się chłopaki wam też zrobimy! Wiecie chodizło mi, zeby być dla nich miłym. Ci jak sie zerwali dwóch mnie dopadło,żeby zapozować ze mną do zdjęć,a mnie tak zamurowało, ze masakra hahahahahaha dresy czasami anprawde sa mega w porządku. Czy czujecie tą atmosferę wakacji? Bo ja tak, chociaż będe większość czasu pracować w Pellowskim -_- Wiecie gdyby nie potrzeba posiadania pieniędzy, całe wakacje bym leniuchowała, ale na przyszły rok mam tyle planów, niestety dosyć kosztownych. Między innymi chcemy kupic na spółkę z Monią golfa za 2 tysiaki i pojechac nim na wschód!! Jak ja powiedizałam sobie,z ę pojadę na wschód, to wiecie - NAPRAWDĘ pojadę. Chocby nie wiem co! Dobra ja spadam robić ciasto dla taty z okazji jego święta ;] ;*  
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa
 
Posted by Picasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz