4 marca 2010

POCZĄTEK


A więc zrobilam to! Zalozylam swojego wlasnego osobistego bloga. Niby nic, pewnie pukacie sie w czolo i mowicie "Dziewczynko, prochu to ty nie wymyslisz". Ale nawet nie wiecie ile mnie kosztowalo klikanie na potwierdzajace ikonki. Ale oto jestem. Tematyka moze nie jest zbyt odkrywcza. MODA. Oczywiscie daleko mi do wspanialej Twiggy, Kate Moss czy Naomi Campbell,ale chcialabym robic zdjecia i publikowac je tutaj, oczywiscie nie wszystkie propozycje beda swieze i odkrywcze, ale mam nadzieje, ze nie rozczaruje. Oczywiscie nie licze na miliony wejsc hjehje.
Dzisiaj nie bede publikowac swoich fotek, bo nie mam szczerze mowiac zadnych, ktore nadawalyby sie do pokazania,ale obiecuje, ze jutro kilka zdjec wkleje. Mam nadzieje, ze nie rozczarujecie sie/rozczarujesz sie.
Dzisiaj tylko fotka wspanialej, idealnej kobiety, mojego niedoscignionego wzoru i idealu. Wiem, ze ja znacie, albo przynajmniej kojarzycie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz