8 marca 2010

DZIEŃ KOBIET







Widzę, ze moje życzenie powoli sie spelnia i dzisiaj bylo nawet nawet cieplo ;]

Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim Paniom. W końcu to nasze swięto.

Jestem zla bardzo zla, bo praca na wakacje przeszła mi kolo nosa i teraz musze kombinowac dalej, zeby potem nie brac w akcie deperacji byle czego i pracować jak niewolnik 50/24 za marne 5 zlotych ;< Dlatego jesli ktos ma jakas wolna posade to walic do mnie, ofkurs zgloszenia erotyczne nie wchodza w gre xD

Chcialabym pozdrowic slodka Paulinke z mojej klasy, z ktorą mamy posiadowe w sklepiku na pizzy (zamiast schudnąć 20 kilo ja przytyłam 0,5 kg, można się zalamac. Teraz ogladam dokumentalne filmy o grubasach, ale boje sie ze za 20lat to ja bede glowna bohaterka w filmie Najgrubsza Kobieta swiata nie moze chodzic)i kiedy idziemy razem na dwor na petka. Ogolnie fajna beka z nia jest hjehje.

I Gosce, to ona robila mi fotki ktore dzisiaj wstawiam, chyba nie wyszlam, az tak zle i mam nadzieje,ze kiedy na nie patrzycie nie macie odruchu wymiotnego, a wasze monitory nie są popękane hjehje, chociaz wlasnie przez Gochę moja wakacyjna praca odeszla w zapomnienie;<

Juz przestaje pitolic i ide w sumie to nie wiem gdzie....


Sukienka - H&M
Rajstopy - jakis sklepik
Chusta - Orsay
Spinka - H&M

2 komentarze:

  1. masz moje łóżko ;D! z ikei
    ! i piekne poduszki z ikei tez!
    i wygladasz b. ladnie :)

    OdpowiedzUsuń